Sötnos!

Min sötnos Elisia när hon va 2,5 år gammal! Vi satt framför webcameran och hon började posa, jag har jätte roliga bilder :D Alltid kul att hitta, blir alldeles varm av kärleeek!



Jag har varit riktigt effektiv idag, känns såå skönt att göra sånt man inte hinner med i vardagen.
Och får jag fråga varför det ska vara så mycket skit program såhär vid julen och nyår, vad fan hände?
Ja måste ju ligga vaken jätte länge för att kunna få se nånting bra, då e det jag som tar ut en liten sovmorgon imorgon med andra ord ;)

Och bara så ni vet det är sååå ute att vara hatisk detta år, i år är det inne att älska sig själv och andra.
Jag är väl medveten om att man inte kan tycka om alla, men har man inget snällt att säga, varför måste man säga nånting alls då? :)

Nu blir det sängen, min älskling och förhoppningsvis vackra drömmar! tomorrow´s another day...

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0