snöstormen kan ta fram nånting kreativt i dig.

Tack Jenny för boktipset. Uppskattas :) väldigt vänligt. Den ska jag absolut läsa!
Älskar att få tips, för jag läser väldigt mycket nu för tiden...& jag vill inte ha något påhitt, kan lixom inte ta åt mig eller tycka att det är spännande, jag vill ha "real shit" :D. Att läsa en bok som verkligen tar där det ska och att man kanske kan bli en bättre människa?

De är fruktansvärt dåligt väder, jag vågar inte ens gå till ICA idag. Vi hade planerat att åka skidskor idag, men vi hoppar över det och kör på här hemma istället.
Elisia och Hamid leker "skola". Hamid är fröken och Elisia är eleven. Hon är jätte intresserad av skolan och är villig att lära och gör det med nyfikenhet :) Jag hoppas det håller i sig.

Jag däremot har tagit fram min kreativa sida.. Jag håller på här hemma och fixar och trixar.
Min kreativa sida är inte matlagning idag, så vi beställer hem nånting istället ;P
De händer inte allt för ofta så vi kan gott och väl njuta av de!

Hoppas ni alla har en bra och kreativ dag, som jag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0