Känns som att det kommer bli en bra dag!

Godmorgon! Jag som inte kan sova utan TV låg och tittade igår, så började självklart en bra film sent på natten, sen efter det började en bra dokumentär och -vipps- så va klockan 4 :/ Hängde inte riktigt med där! Jag har alltså sovit i 3 timmar, men konstigt nog känner jag mig utvilad? Dricker kaffe för fullt som för övrigt smakar jätte gott (längtar alltid till morgonkaffet, redan när jag lägger mig och ska försöka sova) och så söker jag ett viktigt papper, men det e klart att jag inte hittar det nu... Jag ska på arbetsförmedlingen , försäkringskassan och kolla med syokonsulenten när jag kan söka in på undersköterska programmet. Wiihoo!! Taggad? JAA!! ;)
Taggad på att få slutbetyg i nånting, taggad på att få hålla på med det jag vill och det är ju helt klart att jobba med människor.

Jag ska söka vidare i pappershögen och dricka en till kopp. Kommer få mycket uträttat idag och en riktigt låång promenad, kan inte bli bättre!

Ha en underbar dag Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0