Godmorgon!

Jag hoppas att min önskan blir sann :) Jag och hamid sitter och planerar en liten present till lilla Elli, som ska bli en liten överraskning. Jag kan inte riktigt berätta det nu, men ni får veta om det blir så.
Hon kommer bli såå glad och överlycklig om det blir som vi planerar. Vårat lilla hjärta.
Vi vet ju att Emilio, våran ängel också är med oss hela tiden, så det blir till dom. Hoppas det blir som vi vill, inte riktigt vi som kan styra men det kan ju gå vägen ändå :)

Nu ska jag och Hamid dricka kaffe och kolla lite tv, miss E har inte vaknat ännu, men det lär hon snart göra=)

Senare ikväll blir det Bio med Miranda, känns roligt eftersom jag nästan aldrig går på Bio. Kul med lite omväxling och göra nånting som man vanligtvis inte gör. Blir nog att käka ute någonstanns på samma gång ;)
Medans -bossen- är borta ska Hamid och Elisia också kolla film och äta lördagsgodis. =)

Nu Kaffe! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni ha en liten till kanske? eller en utlandsresa kanske?

nu väckte du min nyfikenhet.. :D



hoppas du gillar boken, du får gärna skriva en rad sen så jag får veta :)

2011-01-08 @ 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0