dag 4

Bara så ni vet så är det 4:e dagen fri från ciggaretter ;) wiihoo!!
Jag känner mig rynkfri på nått sätt? haha, nämen seriöst jag känner mig jätte pigg, redan!

Jag va så otoligt sugen på godis igår, helt sjukt. Brukar inte bli sugen utan jag äter för att det är gott :D
Men igår ville jag verkligen ha, jag låg i sängen och fantiserade om olika godisar.. de e sant.
Så nu ska jag gå och köpa lite godis som jag kan äta ikväll, bara jag godiset och min bok.
Jag läser Mia Törnblom-SÅ DUMT! Verkligen att rekomendera, tummen upp. Jag blev helt inne i boken och hade nästan läst klart allt, men sparade litegrann tills ikväll. hade svårt att lägga ifrån mig den.
Det är en självbiografi. Nu är nästa uppdrag att hitta en annan bok att snöa in i. Men jag är lite kräsen, det får inte vara nått påhitt, det måste vara verklighetsbaserade.


Kommentarer
Postat av: jenny

testa peter pohls bok "jag saknar dig, jag saknar dig" den är verklighetsbaserad och ÄCKLIGT BRA!! du kommer plöja den ja lovar :)

kram

2011-01-06 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0