what´s wrong?

Dom som känner mig vet att jag inte gråter ofta..inte många som sett mig gråta och jag är lixom inte en gråtere!
Men nu senaste tiden kan jag börja gråta när jag tittar på TV, när jag ser föräldrars kärlek till sina barn..ja u name it! Och det är inte olyckligt gråt utan lycko tårar? kan jag säga så? Jag har blivit en människa som blir berörd! Jag blir helt tagen av att titta på olika hjälp program tex, sofies änglar, åå det e så fint att hjälpa!
Jag känner mig bättre som människa inifrån. Jag har alltid trott att dom som gråter är "svaga" och jag är inte svag och inte har jag visat mig svag heller, kommer aldrig göra, men det är starkt att kunna gråta :)

Elisia fick önska mat idag och det blev pannkaka med glass och sylt, såklart! Så vi ska bara vänta in Hamid som handlar ägg, sen börjar vi med maten.

Jag skulle försöka sluta dricka kaffe idag, men istället har jag druckit 50 koppar tea;P kanske kan dra ner lite på mitt kaffe drickande, men jag kan inte sluta!!! Känner mig trött i huvudet men jag är pigg igentligen. Huvudvärken ska vi inte ens prata om... Det räcker med att jag slutat röka, behöver inte -go-over-kill :)

AMANDA KAN DU KOMMA HIT NU?? Ta med dig -dirty boy- och kom hit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0