gymnastik for the brain

                                                                            

Solen skiner, och vad gör jag? Jo jag skriver mitt CV. Måste fin slipas litegrann eftersom jag har nya jobb att tillägga. Hur kan jag presentera mig själv på bästa möjliga sätt, jag antar att det är att jag visar vem jag är, och att jag är jag?

Hamid och Elisia spelar fiskspelet, ni vet när man fiskar upp dom! Det e ju hur kul som helst :)
Dom tänkte gå och kolla på den nya disneyfilemen, men det lär ju vara hur mycket folk som helst, så det får bli en annan dag.

Jag fick sovmorgon idag ;) Hur skönt som helst. Jag har sovit väldigt dåligt senaste tiden, dom sista dagarna har jag inte haft någon energi till nånting, och det e ju inte jag! Kaffe och macka på sängen, förtjänar det, precis som den drottning jag är. hehe ;P

I veckan fick jag hem ansökningspapper till 6års.. TÄNK Elisia ska snart börja skolan.. Blev helt chockad när jag öppnade brevet, och verkligen insåg att hon börjar bli stor nu. Det ska bli så roligt att få följa henne i skolan.
Hon säger att hon är less på dagis och att det är tråkigt, hon vill börja skolan och bli doktor! höga mål för en liten person :) Hoppas det håller i sig. Jag hoppas verkligen att hon tar vara på skol tiden.

Nu ska jag snabba mig med mitt CV så jag kan gå ut och andas frisk luft och springa upp och ner i backen, mitt träningspass för dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0