tillbaka till vardagen

Elisia kom just och satte sig brevid mig, och sa: "pappa är förjust i dig och datorn, men han är inte så förtjust i godis" haha gullunge!! Just att hon sa ordet förtjust! :) SöTnoS!

Det finns seriöst inga jobb här som är tänbara för mig att jobba med, vill jobba med människor, spelar ingen roll vad men det är alltid nånting somtar emot.
Jag kollade på ams sida nyss och bara i Umeå finns det bättre erbjudanden! hallåå! Vi ser var vi hamnar ;)

Ska ta med min man ner i tvättstugan och peka på var allt ska hänga, haha ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst så behöver säkert bostadsföretaget du bor i, vikarier inför sportlov och vintersemmestrar o kommande storhelger.Hemtjänsten, olika boenden med flera.

2011-02-09 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0