pictures

Jag har en massa bilder jag skulle vilja lägga ut här på bloggen,men måste först fixa usb..
Det kommer iallafall snart :) Tar bilder med elisias nya DS, helt otrolig liten grej man kan gå ut på internet, ta kort och spela super Mario, spåklart! Hon knäcker mig i det spelet :)
seriöst det blir ingen "bra blogg om inte bilder finns med, men jag gör det mest för mig ändå. skulle ju vara kul ändå :)

Snart ska jag se Bad Girls Club, någon som kollar det? DRAMA in the house kan jag säga!

Ska göra mig en kopp tea och bädda ner mig i soffan... och be Affro klia min rygg.
Börjar känna mig sjuk :/ Men jag kämpar emot för jag har inte tid med det.
såhär ser mina nätter ut, somnar klockan 2-3 vakna kl 7-7.30.. tror det e insomningen jag har problem med..
För det e ju inte satt jag sover bort heela dagen..

still rökfri btw ;)  Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0